Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Dovanų, renginių ir kelionių išlaidos. Kada atsiranda pajamos natūra?

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
      Kaina: 115€ (+ PVM)
  • Kiekvienas dalyvis gauna dovanų!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Reklaminiai ir reprezentaciniai renginiai suaktyvina įmonių pardavimus, leidžia pritraukti ir išlaikyti pirkėjus. Taip pat jų metu pristatomos naujos prekės rinkai. Nepaisant galimybių, čia slypi nemažai grėsmių – pirmiausia atskirti reklaminius renginius nuo reprezentacinių. Be to, reikia tinkamai pritaikyti mokesčių įstatymuose surašytas taisykles.

Atkreiptinas dėmesys, kad VMI yra atnaujinusi :

  • PMĮ 17 str. (leidžiami atskaitymai) 1 d. komentarą, kuriame nurodyta, kad po FAĮ įsigaliojimo įmonės turi turėti vadovo patvirtintą tvarką, įtvirtinančią reprezentacinių išlaidų vertinimą bei įforminimą.
  • GPM įstatymo 9 str. komentaro 5 p. 5.2 papunktį, kuriame aiškiai įvardino, jog darbuotojui, kuriam suteikta galimybė įmonės automobiliu važinėti į/iš darbo į namus privaloma skaičiuoti pajamas natūra.
  • GPM įstatymo 9 str. 1 d. 5 p. komentarą, kuriame naujai išskyrė, kokius VMI atliks veiksmus vertindama, ar kitas asmuo, sumokėdamas mokesčius už kitą asmenį, nepažeidė GPMĮ nuostatų, ar tai nėra atlygis už paslaugas ar kitą naudą, ar nebuvo įsakmaus reikalavimo asmeniui, gavusiam pajamas, sumokėti GPM.

Artėjant šventėms, darbdaviai ir verslo partneriai rūpinasi dovanomis: tai gali būti tiek kelionės, koncertai, renginiai tiek meno dirbiniai ar kitos dovanos. Kaip rasti geriausią variantą mokesčių požiūriu ir turėti mažiausiai mokestinių prievolių? Toks derinys egzistuoja – tik reikia žinoti „žaidimo taisykles“.

Dovana!

Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus 30% vertės nuolaidų kodą*, su kuriuo galės įsigyti:

  • Įmonės vidaus tvarkos – atsakomybių ir procesų optimizavimo įrankis. Paruoštos tvarkos orientuotos į įmonėje vykstančius pagrindinius procesus, todėl vietoj keliasdešimties neretai besidubliuojančių tvarkų, kuriose prarandamas laikas ir fokusas esminiams dalykams ieškant atsakingų asmenų ar teisingos bei vadovo patvirtintos procedūros, galėsite turėti koncentruotas ir visą procesą apimančias tvarkas. Efektyvumas slypi paprastume!
  • Apskaitos politika PLIUS, kuri atitinka naujajame FAĮ nustatytą ūkinių operacijų registravimo ir vertinimo tvarką, kurią privalo turėti kiekviena įmonė. Tai naudingas įrankis įmonei, palengvinantis apskaitos tvarkymą, nes joje iš anksto nustatomi apskaitos tvarkymo principai, registravimo, vertinimo, klasifikavimo procedūros, finansinių ataskaitų teikimo susitarimai, taisyklės ir praktika, siekiant apibendrinti informaciją apie įmonės ūkinę veiklą.

*kodas bus atsiųstas po seminaro į Jūsų nurodytą el. pašto adresą.

Temos

  1. Reklama ≠ Reprezentacija. Kaip atskirti šiuos renginius? Kokia nauda ir grėsmė? Dokumentavimas.
  2. Reklaminių renginių apibūdinimas. Reklaminio pavyzdžio sąvoka ir vertė. Reglamentavimas pagal mokesčių įstatymus – pelno, pridėtinės vertės ir gyventojų pajamų.
  3. Reprezentacinis renginys: kokiam tikslui, kada, kaip dažnai? Ribojimai ir galimybės.
  4. Reprezentacinių dovanų ribojimas.
  5. Dovanos ir prizai iš darbdavio: vertė, rūšys, apmokestinimo prievolės: PVM, pelno ir darbo santykių mokesčių taisyklės. Deklaravimas.
  6. Prizai, nesusiję su darbo santykiais. Ribojimas.
  7. Dovanų, renginių, prizų, reklamos ir reprezentacinių išlaidų apmokestinimas.
  8. Darbuotojų kelionės išlaidos tarnybiniais automobiliais – kada atsiranda pajamos natūra?

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

13:00-16:15 Seminaro trukmė
12:30-13:00 Nuotolinė registracija
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.