This block has no preview;
This block has no preview;

Sužinok daugiau, mokėk mažiau!

Išsirinkite 3 ar daugiau mokymų temas ir gaukite 15 % nuolaidą. Kainų skirtumas priklauso nuo pasirinktų seminarų.

Apie mokymų ciklą

COUNTLINE kviečia 2021 m. tobulinti PVM taikymo įgūdžius mokymų cikle, kurį sudaro net 6 seminarai.

Kiekvienam mokesčių mokėtojui yra svarbu ne tik laiku pastebėti jo mokamus mokesčius ir su jais susijusių prievolių vykdymą reglamentuojančių teisės aktų pasikeitimus, bet ir gebėti tinkamai įvertinti ir taikyti naujas nuostatas. Iš tiesų net ir iš pirmo žvilgsnio nedidelis reglamentavimo pasikeitimas gali sukelti reikšmingas pasekmes, kartais nulemiančias ir poreikį peržiūrėti vykdomos veiklos modelį. Kiekvienas reguliavimo pasikeitimas neretai kelia visiškai naujas praktines problemas, o neturint patirties ir nesant praktikos dėl naujų taisyklių taikymo, kyla didelė rizika dėl netinkamo mokesčių įstatymų taikymo.

Kokius pirmuosius žingsnius turėtų žengti norintys tobulėti?

 

Galimi mokymų pasirinkimai


1. PVM taikymas prekių tiekimo sandoriams. 0% PVM tarifo taikymo ypatumai

Kaip tapti PVM mokėtoju, kokie lengvatiniai tarifai taikomi jūsų sandoriams, kada galite tikėtis susigrąžinti permoką, kokia yra elektroninės prekybos reglamentavimo „revoliucija“ bei daug kitų klausimų aptarsime seminare.

Standartinė kaina: 110 € (+ PVM)


2. PVM taikymas paslaugų sandoriams. PVM tarifai paslaugoms

Kaip tapti PVM mokėtoju, ar jūsų teikiamos paslaugos apmokestinamos PVM, jei taip, kokie tarifai taikomi jūsų sandoriams, kada galite tikėtis susigrąžinti permoką bei daug kitų klausimų aptarsime seminare.

Standartinė kaina: 110 € (+ PVM)


3. Sveikatos priežiūros paslaugų ir prekių apmokestinimas PVM

Tai, kad sveikatos priežiūros paslaugų apmokestinimas kelia nemažai PVM taikymo klausimų parodo gana gausi Europos Sąjungos Teisingumo Teismo praktika. Sveikatos priežiūros paslaugų neapmokestinimas PVM yra nustatytas Tarybos Direktyvoje 2006/112/EB, kuri siekia griežtai reglamentuoti visus sveikatos priežiūros paslaugų teikimo atvejus

Standartinė kaina: 100 € (+ PVM)


4. Atvirkštinio PVM taikymas – kada pirkėjas skaičiuoja ir deklaruoja PVM

Pridėtinės vertės mokestį galima drąsiai vadina vienu iš sudėtingiausių. Šiame seminare gilinsimės į vieną jo reglamentuojančių sričių – atvirkštinį apmokestinimą. Kada pirkėjas privalo apskaičiuoti pardavimo PVM ir kokios pasekmės jo laukia to nepadarius? Kokios prekės ir paslaugos ir iš kur yra apmokestinamos atvirkštiniu PVM? Į šiuos ir dar daug kitų klausimų bus atsakyta seminare.

Standartinė kaina: 95 € (+ PVM)


5. PVM atskaita mišrios veiklos atveju

Gal šiuo metu pradėjote vykdyti alternatyvias veiklas? Viena iš Jūsų vykdomų veiklų yra / gali būti / bus PVM neapmokestinama? Šis seminaras padės nustatyti, ar Jūsų vykdoma veikla yra mišri PVM požiūriu, atsižvelgiant į naujausius Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo pakeitimus. Seminare bus detaliai aptarta PVM atskaitos procentas, pajamų ir kiti paskirstymo kriterijai, vykdomų veiklų proporcijos, sudedamosios dalys, jų struktūros analizė ir kiti svarbūs mišrios veiklos aspektai.

Standartinė kaina: 120 € (+ PVM)


6. Pridėtinės vertės mokesčio pagrindų kursai

Kursai skirti pradedantiems darbą su PVM buhalteriams, apskaitininkams, kitiems asmenims, norintiems susipažinti su PVM reglamentavimu ir PVM taikymu įmonės veiklai.

Standartinė kaina: 130 €

MOKYMŲ CIKLO UŽSAKYMAS

Išsirinkite mokymų temas ir susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti

Tiesioginė mokymų transliacija

Mokymai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš mokymus el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie kursų.

This block has no preview;

APIE SEMINARĄ

2-jų dienų seminaras

Jūsų patogumui organizuojame 2-jų pusdienių seminarą su auditoriumi Artūru Kapitanovu apie Mokesčių ir apskaitos praktines rekomendacijas ir sprendimus, skirtus 2020 m. finansinės atskaitomybės taisymui. Seminaras vyks balandžio 21 – 22 dienomis po 3 ak. val. Ryte atlikite savo darbo užduotis, o po pietų susipažinkite su dažniausiai pasitaikančiomis klaidomis ruošiant finansines ataskaitas. Seminaras vyks nuo 13:00 iki 16:00 val.

Kiekvienais metais finansinių ataskaitų rengimas būna vis kitoks: ne veltui sakoma, kad negalima du kartus įbristi į tą pačią upę. Šį kasmetinį išskirtinos svarbos darbą papildo ir 2021 m. mokesčių naujovės, kurios bus detaliai aptartos seminare, įvertinant jau visų patvirtintų ir įsigaliojusių teisės aktų nuostatas. Parenkite teisingas finansines ataskaitas ir dalyvaukite seminare aiškiai suvokdami naujausius mokesčių pakeitimus, jų taikymą ir deklaracijų pildymo tvarką.

Temos

  1. Valstybės COVID-19 pagalba:
    • Valstybės pagalbos priemonės ir jų įtaka mokėtiniems dividendams;
    • Subsidijų įtaka mišraus PVM procentui:
    • Vykdomų veiklų deklaravimas mokesčių administratoriui;
    • Veiklos mišrumo procento skaičiavimas, įtraukiant ir subsidijų sumą
    • Mokesčių lengvatos neatlygintiną paramą kovai su COVID-19 suteikusioms bendrovėms.
    • COVID-19 įtaka apskaitos duomenų vertinimui ir informacijos pateikimas finansinėse ataskaitose pagal VAS.
  2. Pelno mokesčio apskaičiavimas ir deklaravimas:
    • Pelno mokesčio įstatymo pakeitimai, taikomi nuo 2021 m.;
    • Pelno mokesčio tarifų taikymo sąlygos 2020 ir 2021 m.;
    • Atleidimo nuo pelno mokesčio sąlygos;
    • Leidžiamų ir neleidžiamų atskaitymų nustatymas, apmokestinimas ir apskaita. Reprezentacinių sąnaudų pripažinimo ypatumai;
    • Komandiruočių sąnaudos bei „lauko“ priedai;
    • Pelno deklaracijų pildymo rekomendacijos 2021. m. Naujos formos.
    • Pelno mokesčio lengvatų taikymas ir deklaravimas.
  3. Mokesčių administravimo reguliavimas:
    • Buhalterinių dokumentų naudojimas ir pildymas mokesčių apskaitoje;
    • Buhalterinės apskaitos duomenų pateikimas standartizuotu formatu naudojantis bendruoju apskaitos failu SAF-T;
    • Mokestiniai patikrinimai ir mokestiniai tyrimai;
    • Minimalūs patikimo mokesčių mokėtojo kriterijai ir jų tenkinimo sąlygos;
    • Mokesčių „amnestija“.
  4. Gyventojų pajamų mokesčio apskaičiavimo ypatumai 2021 m.:
    • Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo taikymas 2021 m.;
    • Naujausi VMI išaiškinimai gyventojų pajamų apmokestinimo srityje 2021 m.;
    • GPM komentaras. Naujovės ir taikymas 2021 m.;
    • GPM lengvatos ir jų taikymas 2021 m.;
    • GPM apmokestinamos ir neapmokestinamos pajamos 2021 m.;
    • Metinės GPM deklaracijos pildymo ypatumai.
  5. VSD ir PSD įmokų apskaičiavimas.
  6. Pridėtinės vertės mokestis:
    • PVM apskaičiavimas ir deklaravimas remiantis naujausiais PVM įstatymo pakeitimais nuo 2021 m.;
    • Naujausi VMI komentarai ir jų taikymas 2020–2021 m.;
    • Pareiga tikrinti užsienio tiekėjus PVM tikslais;
    • PVM atskaita: dažniausiai nustatomos klaidos;
    • Mišraus PVM atskaita.

ŽINIOMIS DALINASI

Artūras Kapitanovas

Auditorius, mokesčių konsultantas. Artūras Kapitanovas dirbo Finansų ministerijoje, vėliau – Audito skyriaus viršininku Valstybinėje mokesčių inspekcijoje prie Finansų ministerijos. Šiuo metu lektorius dirba kaip nepriklausomas auditorius ir mokesčių konsultantas. Įmones mokesčių ir apskaitos klausimais audituoja, konsultuoja ir joms atstovauja valstybės institucijose jau daugiau nei 20 metų. Artūro Kapitanovo seminaruose per metus apsilanko daugiau nei 10 000 dalyvių. Kasmet lektorius veda daugiau nei 70 seminarų, kurių net 87 proc. buvo įvertinti 10 balų iš 10.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

13:00-16:00 Seminaro trukmė
12:00-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą

Datos kada vyks mokymai

Užsiėmimai vyks:

2021.04.21, 2021.04.22

This block has no preview;
This block has no preview;

APIE SEMINARĄ

2-jų dienų seminaras

Jūsų patogumui organizuojame 2-jų pusdienių seminarą su auditoriumi Artūru Kapitanovu apie Mokesčių ir apskaitos praktines rekomendacijas ir sprendimus, skirtus 2020 m. finansinės atskaitomybės taisymui. Seminaras vyks balandžio 21 – 22 dienomis po 3 ak. val. Ryte atlikite savo darbo užduotis, o po pietų susipažinkite su dažniausiai pasitaikančiomis klaidomis ruošiant finansines ataskaitas. Seminaras vyks nuo 13:00 iki 16:00 val.

Kiekvienais metais finansinių ataskaitų rengimas būna vis kitoks: ne veltui sakoma, kad negalima du kartus įbristi į tą pačią upę. Šį kasmetinį išskirtinos svarbos darbą papildo ir 2021 m. mokesčių naujovės, kurios bus detaliai aptartos seminare, įvertinant jau visų patvirtintų ir įsigaliojusių teisės aktų nuostatas. Parenkite teisingas finansines ataskaitas ir dalyvaukite seminare aiškiai suvokdami naujausius mokesčių pakeitimus, jų taikymą ir deklaracijų pildymo tvarką.

Temos

  1. DIENA:
    • Ūkininko veiklos apskaitos reglamentavimas.
    • Supaprastintos apskaitos tvarkymas.
    • Dvejybinio įrašo tvarkymas: apskaitos registrų parinkimas, korespondencijų šablonai, apskaitos vadovo pavyzdys.
    • Ilgalaikio turto naudojimo apskaita.
    • Ūkinio inventoriaus, atsargų ir produkcijos apskaita.
    • Turto mokesčių deklaravimas ir mokėjimas.
    • Biologinio turto apskaita. Nerealizuoto biologinio turto apskaita ir savikainos apskaičiavimo ypatumai.
  2. DIENA:
    • Ūkininko asmeninių lėšų naudojimo veikloje apskaita.
    • Paskolų gavimas, teikimas – apskaita ir deklaravimas.
    • Gautinų ir mokėtinų sumų apskaita.
    • PVM apskaita ir deklaravimas.
  3. DIENA:
    • Pajamų ir sąnaudų apskaita.
    • Veiklos rezultato nustatymas.
    • Ankstesnių metų pelno arba nuostolių perkėlimas į einamuosius metus.
    • Ūkininko pajamų deklaravimas ir apmokestinimas.
    • Duomenų teikimas VMI ir „Sodrai“.
    • Darbuotojų samdymas: darbuotojų priėmimas, atleidimas, atostogų suteikimas.
    • Darbo grafikų ir darbo laiko apskaitos žiniaraščių sudarymas ir keitimas.
    • Darbo užmokesčio nustatymas, apskaita, apmokestinimas GPM, „Sodra“ ir PSD.
    • Deklaracijų pildymas ir teikimas VMI ir „Sodrai“.
  4. DIENA:
    • VMI mokesčio mokėtojo informacijos gavimas, „Sodros“ suvestinių apie samdomus darbuotojus apžvalga.
    • Kitų fizinių asmenų darbo formų atlygis: autorinis atlyginimas, atlygis pagal žemės ūkio ir miškininkystės paslaugų kvitą, individualios veiklos pajamos.
    • Finansinių ir statistinių ataskaitų rengimas ir teikimas.
    • Tinkamiausios finansinių ataskaitų formos ir apimties pasirinkimo galimybės.
    • Kaip prisiregistruoti VĮ Registrų centre ir Statistikos departamento puslapyje.
    • Apskaita GII modulyje, Atliekų darytojų modulyje.
    • Duomenų apie pakuotę, alyvą, akumuliatorius ir baterijas, padangas ir filtrus, elektros įrangą, transporto priemones ir atliekas teikimas į GPAIS sistemą.
    • Aplinkos taršos deklaracijų pildymas ir teikimas VMI: kuro, pakuotės, apmokestinamųjų gaminių atliekos.

ŽINIOMIS DALINASI

Artūras Kapitanovas

Auditorius, mokesčių konsultantas. Artūras Kapitanovas dirbo Finansų ministerijoje, vėliau – Audito skyriaus viršininku Valstybinėje mokesčių inspekcijoje prie Finansų ministerijos. Šiuo metu lektorius dirba kaip nepriklausomas auditorius ir mokesčių konsultantas. Įmones mokesčių ir apskaitos klausimais audituoja, konsultuoja ir joms atstovauja valstybės institucijose jau daugiau nei 20 metų. Artūro Kapitanovo seminaruose per metus apsilanko daugiau nei 10 000 dalyvių. Kasmet lektorius veda daugiau nei 70 seminarų, kurių net 87 proc. buvo įvertinti 10 balų iš 10.

Tiesioginė seminaro transliacija

Kursai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš kursus el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie kursų.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

13:00-16:00 Seminaro trukmė
12:00-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą

Papildoma kursų informacija

Užsiėmimai vyks:

Gegužės 31 d., birželio 2 d., 7 d., 9 d. po 4 ak. val. per dieną. Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 19.45 val.

Spalio 11 d., 13 d., 18 d., 20 d. po 4 ak. val. per dieną. Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 19.45 val.

 

Datos kada vyks mokymai

Užsiėmimai vyks:

2020.11.03, 2020.11.05, 2020.11.10, 2020.11.12

2021.02.02, 2021.02.04, 2021.02.09, 2021.02.11

2021.05.31, 2021.06.02, 2021.06.07, 2021.06.09

2021.10.11, 2021.10.13, 2021.10.18, 2021.10.20

This block has no preview;

APIE SEMINARĄ

2-jų dienų seminaras

Jūsų patogumui organizuojame 2-jų pusdienių seminarą su auditoriumi Artūru Kapitanovu apie Mokesčių ir apskaitos praktines rekomendacijas ir sprendimus, skirtus 2020 m. finansinės atskaitomybės taisymui. Seminaras vyks balandžio 21 – 22 dienomis po 3 ak. val. Ryte atlikite savo darbo užduotis, o po pietų susipažinkite su dažniausiai pasitaikančiomis klaidomis ruošiant finansines ataskaitas. Seminaras vyks nuo 13:00 iki 16:00 val.

Kiekvienais metais finansinių ataskaitų rengimas būna vis kitoks: ne veltui sakoma, kad negalima du kartus įbristi į tą pačią upę. Šį kasmetinį išskirtinos svarbos darbą papildo ir 2021 m. mokesčių naujovės, kurios bus detaliai aptartos seminare, įvertinant jau visų patvirtintų ir įsigaliojusių teisės aktų nuostatas. Parenkite teisingas finansines ataskaitas ir dalyvaukite seminare aiškiai suvokdami naujausius mokesčių pakeitimus, jų taikymą ir deklaracijų pildymo tvarką.

Temos

  1. DIENA:
    • Ūkininko veiklos apskaitos reglamentavimas.
    • Supaprastintos apskaitos tvarkymas.
    • Dvejybinio įrašo tvarkymas: apskaitos registrų parinkimas, korespondencijų šablonai, apskaitos vadovo pavyzdys.
    • Ilgalaikio turto naudojimo apskaita.
    • Ūkinio inventoriaus, atsargų ir produkcijos apskaita.
    • Turto mokesčių deklaravimas ir mokėjimas.
    • Biologinio turto apskaita. Nerealizuoto biologinio turto apskaita ir savikainos apskaičiavimo ypatumai.
  2. DIENA:
    • Ūkininko asmeninių lėšų naudojimo veikloje apskaita.
    • Paskolų gavimas, teikimas – apskaita ir deklaravimas.
    • Gautinų ir mokėtinų sumų apskaita.
    • PVM apskaita ir deklaravimas.
  3. DIENA:
    • Pajamų ir sąnaudų apskaita.
    • Veiklos rezultato nustatymas.
    • Ankstesnių metų pelno arba nuostolių perkėlimas į einamuosius metus.
    • Ūkininko pajamų deklaravimas ir apmokestinimas.
    • Duomenų teikimas VMI ir „Sodrai“.
    • Darbuotojų samdymas: darbuotojų priėmimas, atleidimas, atostogų suteikimas.
    • Darbo grafikų ir darbo laiko apskaitos žiniaraščių sudarymas ir keitimas.
    • Darbo užmokesčio nustatymas, apskaita, apmokestinimas GPM, „Sodra“ ir PSD.
    • Deklaracijų pildymas ir teikimas VMI ir „Sodrai“.
  4. DIENA:
    • VMI mokesčio mokėtojo informacijos gavimas, „Sodros“ suvestinių apie samdomus darbuotojus apžvalga.
    • Kitų fizinių asmenų darbo formų atlygis: autorinis atlyginimas, atlygis pagal žemės ūkio ir miškininkystės paslaugų kvitą, individualios veiklos pajamos.
    • Finansinių ir statistinių ataskaitų rengimas ir teikimas.
    • Tinkamiausios finansinių ataskaitų formos ir apimties pasirinkimo galimybės.
    • Kaip prisiregistruoti VĮ Registrų centre ir Statistikos departamento puslapyje.
    • Apskaita GII modulyje, Atliekų darytojų modulyje.
    • Duomenų apie pakuotę, alyvą, akumuliatorius ir baterijas, padangas ir filtrus, elektros įrangą, transporto priemones ir atliekas teikimas į GPAIS sistemą.
    • Aplinkos taršos deklaracijų pildymas ir teikimas VMI: kuro, pakuotės, apmokestinamųjų gaminių atliekos.

ŽINIOMIS DALINASI

Artūras Kapitanovas

Auditorius, mokesčių konsultantas. Artūras Kapitanovas dirbo Finansų ministerijoje, vėliau – Audito skyriaus viršininku Valstybinėje mokesčių inspekcijoje prie Finansų ministerijos. Šiuo metu lektorius dirba kaip nepriklausomas auditorius ir mokesčių konsultantas. Įmones mokesčių ir apskaitos klausimais audituoja, konsultuoja ir joms atstovauja valstybės institucijose jau daugiau nei 20 metų. Artūro Kapitanovo seminaruose per metus apsilanko daugiau nei 10 000 dalyvių. Kasmet lektorius veda daugiau nei 70 seminarų, kurių net 87 proc. buvo įvertinti 10 balų iš 10.

Tiesioginė seminaro transliacija

Kursai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš kursus el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie kursų.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

13:00-16:00 Seminaro trukmė
12:00-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą

Papildoma kursų informacija

Užsiėmimai vyks:

Gegužės 31 d., birželio 2 d., 7 d., 9 d. po 4 ak. val. per dieną. Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 19.45 val.

Spalio 11 d., 13 d., 18 d., 20 d. po 4 ak. val. per dieną. Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 19.45 val.

 

Datos kada vyks mokymai

Užsiėmimai vyks:

2020.11.03, 2020.11.05, 2020.11.10, 2020.11.12

2021.02.02, 2021.02.04, 2021.02.09, 2021.02.11

2021.05.31, 2021.06.02, 2021.06.07, 2021.06.09

2021.10.11, 2021.10.13, 2021.10.18, 2021.10.20

This block has no preview;

APIE SEMINARĄ

2-jų dienų seminaras

Jūsų patogumui organizuojame 2-jų pusdienių seminarą su auditoriumi Artūru Kapitanovu apie Mokesčių ir apskaitos praktines rekomendacijas ir sprendimus, skirtus 2020 m. finansinės atskaitomybės taisymui. Seminaras vyks balandžio 21 – 22 dienomis po 3 ak. val. Ryte atlikite savo darbo užduotis, o po pietų susipažinkite su dažniausiai pasitaikančiomis klaidomis ruošiant finansines ataskaitas. Seminaras vyks nuo 13:00 iki 16:00 val.

Kiekvienais metais finansinių ataskaitų rengimas būna vis kitoks: ne veltui sakoma, kad negalima du kartus įbristi į tą pačią upę. Šį kasmetinį išskirtinos svarbos darbą papildo ir 2021 m. mokesčių naujovės, kurios bus detaliai aptartos seminare, įvertinant jau visų patvirtintų ir įsigaliojusių teisės aktų nuostatas. Parenkite teisingas finansines ataskaitas ir dalyvaukite seminare aiškiai suvokdami naujausius mokesčių pakeitimus, jų taikymą ir deklaracijų pildymo tvarką.

Temos

  1. VSAFAS naujovės:
    • Standartų pakeitimai;
    • Buhalterinės apskaitos organizavimas;
    • Buhalterio pareigos, teisės ir atsakomybė;
    • Pirminiai apskaitos dokumentai ir buhalterinės pažymos;
    • Biudžetinių įstaigų privalomasis ir pavyzdinis sąskaitų planas;
    • Dimensijos;
    • Buhalterinių korespondencijų sąsajos.
  2. Finansinė atskaitomybė ir finansinė analizė. Sąmatos, biudžeto vykdymo ataskaitos. Statistinės ataskaitos:
    • Finansinės atskaitomybės formos ir jų sąsajos;
    • Statistinės ataskaitos;
    • Sąmatos, biudžeto vykdymo ataskaitos.
  3. Finansavimo sumos: asignavimai, projektų lėšos, dotacijos, nemokamai gautas turtas ir paslaugos:
    • Finansavimo sumų grupės, šaltiniai, dimensijos;
    • Finansavimo sumų gavimas;
    • Finansavimo sumų panaudojimas;
    • Finansavimo sumų perdavimas viešojo sektoriaus subjektams ir ne viešojo sektoriaus subjektams;
    • Finansavimo sumų grąžinimas ir sukaupti mokėjimai;
    • Finansavimo sumų pergrupavimas;
    • Finansavimo sumų korekcija;
    • Finansavimo sumų pajamos;
    • Sukauptos finansavimo sumų pajamos;
    • Finansavimo sumų sąnaudos;
    • Finansavimo sumų pažymos;
    • Duomenų apie finansavimo sumas pateikimas finansinėje atskaitomybėje.
  4. Asignavimų apskaita, kasinės išlaidos:
    • Biudžeto sandaros įstatymas; sąmatos; asignavimai;
    • Kasinės išlaidos, išmokos, sąnaudos, turto įsigijimas, išankstiniai mokėjimai;
    • Biudžeto vykdymo ataskaitos;
    • Nepanaudoti asignavimai;
    • Finansavimo sumų ataskaitos.
  5. Projektų lėšų apskaita:
    • Projektų apskaitos reglamentavimas;
    • Projektų avansinių mokėjimų ir finansavimo pripažinimo kriterijai;
    • Projektų avansinių mokėjimų ir finansavimo sumų apskaita;
    • Projektų pirkimų ir išlaidų apskaita;
    • Projektų pajamų ir įplaukų apskaita;
    • Vidinis lėšų skolinimas;
    • Projektų finansavimo sumų pergrupavimas ir atkūrimas.
  6. Dotacijų ir subsidijų apskaita:
    • Dotacija;
    • Subsidija;
    • Lėšų gavimas, panaudojimas, perdavimas, grąžinimas.
  7. Ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto apskaita:
  8. Biologinio turto apskaita:
  9. Finansinio turto apskaita:
  10. Atsargų apskaita:
  11. Ūkinio inventoriaus apskaita:
  12. Ateinančių laikotarpių sąnaudų, išankstinių apmokėjimų ir sąnaudų apskaita. Finansavimo pajamų apskaita. Sukaupimų apskaita. Skolų apskaita:
  13. Sąnaudų kompensavimo apskaita:
  14. Pajamų ir pirkėjų skolų apskaita. Ekonominė veikla ir viešojo intereso tenkinimas:
  15. Specialiųjų programų lėšų apskaita. Kitų lėšų apskaita:
  16. Pinigų srautų apskaita:
  17. Darbo užmokesčio apskaita. Pašalpų apskaita. Autorinių atlyginimų apskaita. Stipendijų apskaita. Atsiskaitymų su atskaitingais asmenimis apskaita:
  18. Finansinės atskaitomybės sudarymas:
  19. Duomenų įkėlimas į konsolidavimo sistemą:
  20. Finansinė analizė:

ŽINIOMIS DALINASI

Natalja Kobzevienė

lektorė praktikė, ekonomikos ir viešojo administravimo mokslų magistrė. Nuo 2008 metų veda mokymus ir seminarus apskaitos pagal VSAFAS ir VAS, mokesčių bei finansų valdymo temomis. Mokymų metu temos pristatomos remiantis ne teoriniais, o praktiniais pavyzdžiais, todėl sulaukia palankaus dalyvių įvertinimo. Natalja Kobzevienė yra 3 knygų autorė: „Pajamų apskaita pagal VSAFAS“, „Sąnaudų apskaita pagal VSAFAS“ ir „Darbo užmokesčio apskaita, taikant suminę darbo laiko apskaitą“

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

DOVANA!

Darbo pradžiai būtiną darbo įrankį – internetinės dokumentų duomenų bazės www.eblankai.lt modulio „Blankai“ prenumeratą 6 mėn.

Seminaro informacija

Programa

13:00-16:00 Seminaro trukmė
12:00-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą

Papildoma kursų informacija

Užsiėmimai vyks:

Gegužės 31 d., birželio 2 d., 7 d., 9 d. po 4 ak. val. per dieną. Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 19.45 val.

Spalio 11 d., 13 d., 18 d., 20 d. po 4 ak. val. per dieną. Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 19.45 val.

 

Datos kada vyks mokymai

Užsiėmimai vyks:

2021.02.03, 2021.02.05, 2021.02.10, 2021.02.12, 2021.02.17, 2021.02.19, 2021.02.24, 2021.02.26

2021.05.04, 2021.05.06, 2021.05.11, 2021.05.13, 2021.05.18, 2021.05.20, 2021.05.25, 2021.05.27

2021.09.08, 2021.09.10, 2021.09.15, 2021.09.17, 2021.09.22, 2021.09.24, 2021.09.29, 2021.10.01

2021.11.12, 2021.11.17, 2021.11.19, 2021.11.24, 2021.11.26, 2021.12.01, 2021.12.03, 2021.12.10

This block has no preview;

APIE SEMINARĄ

2-jų dienų seminaras

Jūsų patogumui organizuojame 2-jų pusdienių seminarą su auditoriumi Artūru Kapitanovu apie Mokesčių ir apskaitos praktines rekomendacijas ir sprendimus, skirtus 2020 m. finansinės atskaitomybės taisymui. Seminaras vyks balandžio 21 – 22 dienomis po 3 ak. val. Ryte atlikite savo darbo užduotis, o po pietų susipažinkite su dažniausiai pasitaikančiomis klaidomis ruošiant finansines ataskaitas. Seminaras vyks nuo 13:00 iki 16:00 val.

Kiekvienais metais finansinių ataskaitų rengimas būna vis kitoks: ne veltui sakoma, kad negalima du kartus įbristi į tą pačią upę. Šį kasmetinį išskirtinos svarbos darbą papildo ir 2021 m. mokesčių naujovės, kurios bus detaliai aptartos seminare, įvertinant jau visų patvirtintų ir įsigaliojusių teisės aktų nuostatas. Parenkite teisingas finansines ataskaitas ir dalyvaukite seminare aiškiai suvokdami naujausius mokesčių pakeitimus, jų taikymą ir deklaracijų pildymo tvarką.

Temos

  1. VSAFAS naujovės:
    • Standartų pakeitimai;
    • Buhalterinės apskaitos organizavimas;
    • Buhalterio pareigos, teisės ir atsakomybė;
    • Pirminiai apskaitos dokumentai ir buhalterinės pažymos;
    • Biudžetinių įstaigų privalomasis ir pavyzdinis sąskaitų planas;
    • Dimensijos;
    • Buhalterinių korespondencijų sąsajos.
  2. Finansinė atskaitomybė ir finansinė analizė. Sąmatos, biudžeto vykdymo ataskaitos. Statistinės ataskaitos:
    • Finansinės atskaitomybės formos ir jų sąsajos;
    • Statistinės ataskaitos;
    • Sąmatos, biudžeto vykdymo ataskaitos.
  3. Finansavimo sumos: asignavimai, projektų lėšos, dotacijos, nemokamai gautas turtas ir paslaugos:
    • Finansavimo sumų grupės, šaltiniai, dimensijos;
    • Finansavimo sumų gavimas;
    • Finansavimo sumų panaudojimas;
    • Finansavimo sumų perdavimas viešojo sektoriaus subjektams ir ne viešojo sektoriaus subjektams;
    • Finansavimo sumų grąžinimas ir sukaupti mokėjimai;
    • Finansavimo sumų pergrupavimas;
    • Finansavimo sumų korekcija;
    • Finansavimo sumų pajamos;
    • Sukauptos finansavimo sumų pajamos;
    • Finansavimo sumų sąnaudos;
    • Finansavimo sumų pažymos;
    • Duomenų apie finansavimo sumas pateikimas finansinėje atskaitomybėje.
  4. Asignavimų apskaita, kasinės išlaidos:
    • Biudžeto sandaros įstatymas; sąmatos; asignavimai;
    • Kasinės išlaidos, išmokos, sąnaudos, turto įsigijimas, išankstiniai mokėjimai;
    • Biudžeto vykdymo ataskaitos;
    • Nepanaudoti asignavimai;
    • Finansavimo sumų ataskaitos.
  5. Projektų lėšų apskaita:
    • Projektų apskaitos reglamentavimas;
    • Projektų avansinių mokėjimų ir finansavimo pripažinimo kriterijai;
    • Projektų avansinių mokėjimų ir finansavimo sumų apskaita;
    • Projektų pirkimų ir išlaidų apskaita;
    • Projektų pajamų ir įplaukų apskaita;
    • Vidinis lėšų skolinimas;
    • Projektų finansavimo sumų pergrupavimas ir atkūrimas.
  6. Dotacijų ir subsidijų apskaita:
    • Dotacija;
    • Subsidija;
    • Lėšų gavimas, panaudojimas, perdavimas, grąžinimas.
  7. Ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto apskaita:
  8. Biologinio turto apskaita:
  9. Finansinio turto apskaita:
  10. Atsargų apskaita:
  11. Ūkinio inventoriaus apskaita:
  12. Ateinančių laikotarpių sąnaudų, išankstinių apmokėjimų ir sąnaudų apskaita. Finansavimo pajamų apskaita. Sukaupimų apskaita. Skolų apskaita:
  13. Sąnaudų kompensavimo apskaita:
  14. Pajamų ir pirkėjų skolų apskaita. Ekonominė veikla ir viešojo intereso tenkinimas:
  15. Specialiųjų programų lėšų apskaita. Kitų lėšų apskaita:
  16. Pinigų srautų apskaita:
  17. Darbo užmokesčio apskaita. Pašalpų apskaita. Autorinių atlyginimų apskaita. Stipendijų apskaita. Atsiskaitymų su atskaitingais asmenimis apskaita:
  18. Finansinės atskaitomybės sudarymas:
  19. Duomenų įkėlimas į konsolidavimo sistemą:
  20. Finansinė analizė:

ŽINIOMIS DALINASI

Natalja Kobzevienė

lektorė praktikė, ekonomikos ir viešojo administravimo mokslų magistrė. Nuo 2008 metų veda mokymus ir seminarus apskaitos pagal VSAFAS ir VAS, mokesčių bei finansų valdymo temomis. Mokymų metu temos pristatomos remiantis ne teoriniais, o praktiniais pavyzdžiais, todėl sulaukia palankaus dalyvių įvertinimo. Natalja Kobzevienė yra 3 knygų autorė: „Pajamų apskaita pagal VSAFAS“, „Sąnaudų apskaita pagal VSAFAS“ ir „Darbo užmokesčio apskaita, taikant suminę darbo laiko apskaitą“

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

DOVANA!

Darbo pradžiai būtiną darbo įrankį – internetinės dokumentų duomenų bazės www.eblankai.lt modulio „Blankai“ prenumeratą 6 mėn.

Seminaro informacija

Programa

13:00-16:00 Seminaro trukmė
12:00-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą

Papildoma kursų informacija

Užsiėmimai vyks:

Gegužės 31 d., birželio 2 d., 7 d., 9 d. po 4 ak. val. per dieną. Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 19.45 val.

Spalio 11 d., 13 d., 18 d., 20 d. po 4 ak. val. per dieną. Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 19.45 val.

 

Datos kada vyks mokymai

Užsiėmimai vyks:

2021.02.03, 2021.02.05, 2021.02.10, 2021.02.12, 2021.02.17, 2021.02.19, 2021.02.24, 2021.02.26

2021.05.04, 2021.05.06, 2021.05.11, 2021.05.13, 2021.05.18, 2021.05.20, 2021.05.25, 2021.05.27

2021.09.08, 2021.09.10, 2021.09.15, 2021.09.17, 2021.09.22, 2021.09.24, 2021.09.29, 2021.10.01

2021.11.12, 2021.11.17, 2021.11.19, 2021.11.24, 2021.11.26, 2021.12.01, 2021.12.03, 2021.12.10

This block has no preview;

APIE SEMINARĄ

2-jų dienų seminaras

Jūsų patogumui organizuojame 2-jų pusdienių seminarą su auditoriumi Artūru Kapitanovu apie Mokesčių ir apskaitos praktines rekomendacijas ir sprendimus, skirtus 2020 m. finansinės atskaitomybės taisymui. Seminaras vyks balandžio 21 – 22 dienomis po 3 ak. val. Ryte atlikite savo darbo užduotis, o po pietų susipažinkite su dažniausiai pasitaikančiomis klaidomis ruošiant finansines ataskaitas. Seminaras vyks nuo 13:00 iki 16:00 val.

Kiekvienais metais finansinių ataskaitų rengimas būna vis kitoks: ne veltui sakoma, kad negalima du kartus įbristi į tą pačią upę. Šį kasmetinį išskirtinos svarbos darbą papildo ir 2021 m. mokesčių naujovės, kurios bus detaliai aptartos seminare, įvertinant jau visų patvirtintų ir įsigaliojusių teisės aktų nuostatas. Parenkite teisingas finansines ataskaitas ir dalyvaukite seminare aiškiai suvokdami naujausius mokesčių pakeitimus, jų taikymą ir deklaracijų pildymo tvarką.

Temos

  1. VSAFAS naujovės:
    • Standartų pakeitimai;
    • Buhalterinės apskaitos organizavimas;
    • Buhalterio pareigos, teisės ir atsakomybė;
    • Pirminiai apskaitos dokumentai ir buhalterinės pažymos;
    • Biudžetinių įstaigų privalomasis ir pavyzdinis sąskaitų planas;
    • Dimensijos;
    • Buhalterinių korespondencijų sąsajos.
  2. Finansinė atskaitomybė ir finansinė analizė. Sąmatos, biudžeto vykdymo ataskaitos. Statistinės ataskaitos:
    • Finansinės atskaitomybės formos ir jų sąsajos;
    • Statistinės ataskaitos;
    • Sąmatos, biudžeto vykdymo ataskaitos.
  3. Finansavimo sumos: asignavimai, projektų lėšos, dotacijos, nemokamai gautas turtas ir paslaugos:
    • Finansavimo sumų grupės, šaltiniai, dimensijos;
    • Finansavimo sumų gavimas;
    • Finansavimo sumų panaudojimas;
    • Finansavimo sumų perdavimas viešojo sektoriaus subjektams ir ne viešojo sektoriaus subjektams;
    • Finansavimo sumų grąžinimas ir sukaupti mokėjimai;
    • Finansavimo sumų pergrupavimas;
    • Finansavimo sumų korekcija;
    • Finansavimo sumų pajamos;
    • Sukauptos finansavimo sumų pajamos;
    • Finansavimo sumų sąnaudos;
    • Finansavimo sumų pažymos;
    • Duomenų apie finansavimo sumas pateikimas finansinėje atskaitomybėje.
  4. Asignavimų apskaita, kasinės išlaidos:
    • Biudžeto sandaros įstatymas; sąmatos; asignavimai;
    • Kasinės išlaidos, išmokos, sąnaudos, turto įsigijimas, išankstiniai mokėjimai;
    • Biudžeto vykdymo ataskaitos;
    • Nepanaudoti asignavimai;
    • Finansavimo sumų ataskaitos.
  5. Projektų lėšų apskaita:
    • Projektų apskaitos reglamentavimas;
    • Projektų avansinių mokėjimų ir finansavimo pripažinimo kriterijai;
    • Projektų avansinių mokėjimų ir finansavimo sumų apskaita;
    • Projektų pirkimų ir išlaidų apskaita;
    • Projektų pajamų ir įplaukų apskaita;
    • Vidinis lėšų skolinimas;
    • Projektų finansavimo sumų pergrupavimas ir atkūrimas.
  6. Dotacijų ir subsidijų apskaita:
    • Dotacija;
    • Subsidija;
    • Lėšų gavimas, panaudojimas, perdavimas, grąžinimas.
  7. Ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto apskaita:
  8. Biologinio turto apskaita:
  9. Finansinio turto apskaita:
  10. Atsargų apskaita:
  11. Ūkinio inventoriaus apskaita:
  12. Ateinančių laikotarpių sąnaudų, išankstinių apmokėjimų ir sąnaudų apskaita. Finansavimo pajamų apskaita. Sukaupimų apskaita. Skolų apskaita:
  13. Sąnaudų kompensavimo apskaita:
  14. Pajamų ir pirkėjų skolų apskaita. Ekonominė veikla ir viešojo intereso tenkinimas:
  15. Specialiųjų programų lėšų apskaita. Kitų lėšų apskaita:
  16. Pinigų srautų apskaita:
  17. Darbo užmokesčio apskaita. Pašalpų apskaita. Autorinių atlyginimų apskaita. Stipendijų apskaita. Atsiskaitymų su atskaitingais asmenimis apskaita:
  18. Finansinės atskaitomybės sudarymas:
  19. Duomenų įkėlimas į konsolidavimo sistemą:
  20. Finansinė analizė:

ŽINIOMIS DALINASI

Natalja Kobzevienė

lektorė praktikė, ekonomikos ir viešojo administravimo mokslų magistrė. Nuo 2008 metų veda mokymus ir seminarus apskaitos pagal VSAFAS ir VAS, mokesčių bei finansų valdymo temomis. Mokymų metu temos pristatomos remiantis ne teoriniais, o praktiniais pavyzdžiais, todėl sulaukia palankaus dalyvių įvertinimo. Natalja Kobzevienė yra 3 knygų autorė: „Pajamų apskaita pagal VSAFAS“, „Sąnaudų apskaita pagal VSAFAS“ ir „Darbo užmokesčio apskaita, taikant suminę darbo laiko apskaitą“

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

DOVANA!

Darbo pradžiai būtiną darbo įrankį – internetinės dokumentų duomenų bazės www.eblankai.lt modulio „Blankai“ prenumeratą 6 mėn.

Seminaro informacija

Programa

13:00-16:00 Seminaro trukmė
12:00-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą

Papildoma kursų informacija

Užsiėmimai vyks:

Gegužės 31 d., birželio 2 d., 7 d., 9 d. po 4 ak. val. per dieną. Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 19.45 val.

Spalio 11 d., 13 d., 18 d., 20 d. po 4 ak. val. per dieną. Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 19.45 val.

 

Datos kada vyks mokymai

Užsiėmimai vyks:

2021.02.03, 2021.02.05, 2021.02.10, 2021.02.12, 2021.02.17, 2021.02.19, 2021.02.24, 2021.02.26

2021.05.04, 2021.05.06, 2021.05.11, 2021.05.13, 2021.05.18, 2021.05.20, 2021.05.25, 2021.05.27

2021.09.08, 2021.09.10, 2021.09.15, 2021.09.17, 2021.09.22, 2021.09.24, 2021.09.29, 2021.10.01

2021.11.12, 2021.11.17, 2021.11.19, 2021.11.24, 2021.11.26, 2021.12.01, 2021.12.03, 2021.12.10

This block has no preview;

APIE SEMINARĄ

2-jų dienų seminaras

Jūsų patogumui organizuojame 2-jų pusdienių seminarą su auditoriumi Artūru Kapitanovu apie Mokesčių ir apskaitos praktines rekomendacijas ir sprendimus, skirtus 2020 m. finansinės atskaitomybės taisymui. Seminaras vyks balandžio 21 – 22 dienomis po 3 ak. val. Ryte atlikite savo darbo užduotis, o po pietų susipažinkite su dažniausiai pasitaikančiomis klaidomis ruošiant finansines ataskaitas. Seminaras vyks nuo 13:00 iki 16:00 val.

Kiekvienais metais finansinių ataskaitų rengimas būna vis kitoks: ne veltui sakoma, kad negalima du kartus įbristi į tą pačią upę. Šį kasmetinį išskirtinos svarbos darbą papildo ir 2021 m. mokesčių naujovės, kurios bus detaliai aptartos seminare, įvertinant jau visų patvirtintų ir įsigaliojusių teisės aktų nuostatas. Parenkite teisingas finansines ataskaitas ir dalyvaukite seminare aiškiai suvokdami naujausius mokesčių pakeitimus, jų taikymą ir deklaracijų pildymo tvarką.

Temos

  1. VSAFAS naujovės:
    • Standartų pakeitimai;
    • Buhalterinės apskaitos organizavimas;
    • Buhalterio pareigos, teisės ir atsakomybė;
    • Pirminiai apskaitos dokumentai ir buhalterinės pažymos;
    • Biudžetinių įstaigų privalomasis ir pavyzdinis sąskaitų planas;
    • Dimensijos;
    • Buhalterinių korespondencijų sąsajos.
  2. Finansinė atskaitomybė ir finansinė analizė. Sąmatos, biudžeto vykdymo ataskaitos. Statistinės ataskaitos:
    • Finansinės atskaitomybės formos ir jų sąsajos;
    • Statistinės ataskaitos;
    • Sąmatos, biudžeto vykdymo ataskaitos.
  3. Finansavimo sumos: asignavimai, projektų lėšos, dotacijos, nemokamai gautas turtas ir paslaugos:
    • Finansavimo sumų grupės, šaltiniai, dimensijos;
    • Finansavimo sumų gavimas;
    • Finansavimo sumų panaudojimas;
    • Finansavimo sumų perdavimas viešojo sektoriaus subjektams ir ne viešojo sektoriaus subjektams;
    • Finansavimo sumų grąžinimas ir sukaupti mokėjimai;
    • Finansavimo sumų pergrupavimas;
    • Finansavimo sumų korekcija;
    • Finansavimo sumų pajamos;
    • Sukauptos finansavimo sumų pajamos;
    • Finansavimo sumų sąnaudos;
    • Finansavimo sumų pažymos;
    • Duomenų apie finansavimo sumas pateikimas finansinėje atskaitomybėje.
  4. Asignavimų apskaita, kasinės išlaidos:
    • Biudžeto sandaros įstatymas; sąmatos; asignavimai;
    • Kasinės išlaidos, išmokos, sąnaudos, turto įsigijimas, išankstiniai mokėjimai;
    • Biudžeto vykdymo ataskaitos;
    • Nepanaudoti asignavimai;
    • Finansavimo sumų ataskaitos.
  5. Projektų lėšų apskaita:
    • Projektų apskaitos reglamentavimas;
    • Projektų avansinių mokėjimų ir finansavimo pripažinimo kriterijai;
    • Projektų avansinių mokėjimų ir finansavimo sumų apskaita;
    • Projektų pirkimų ir išlaidų apskaita;
    • Projektų pajamų ir įplaukų apskaita;
    • Vidinis lėšų skolinimas;
    • Projektų finansavimo sumų pergrupavimas ir atkūrimas.
  6. Dotacijų ir subsidijų apskaita:
    • Dotacija;
    • Subsidija;
    • Lėšų gavimas, panaudojimas, perdavimas, grąžinimas.
  7. Ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto apskaita:
  8. Biologinio turto apskaita:
  9. Finansinio turto apskaita:
  10. Atsargų apskaita:
  11. Ūkinio inventoriaus apskaita:
  12. Ateinančių laikotarpių sąnaudų, išankstinių apmokėjimų ir sąnaudų apskaita. Finansavimo pajamų apskaita. Sukaupimų apskaita. Skolų apskaita:
  13. Sąnaudų kompensavimo apskaita:
  14. Pajamų ir pirkėjų skolų apskaita. Ekonominė veikla ir viešojo intereso tenkinimas:
  15. Specialiųjų programų lėšų apskaita. Kitų lėšų apskaita:
  16. Pinigų srautų apskaita:
  17. Darbo užmokesčio apskaita. Pašalpų apskaita. Autorinių atlyginimų apskaita. Stipendijų apskaita. Atsiskaitymų su atskaitingais asmenimis apskaita:
  18. Finansinės atskaitomybės sudarymas:
  19. Duomenų įkėlimas į konsolidavimo sistemą:
  20. Finansinė analizė:

ŽINIOMIS DALINASI

Natalja Kobzevienė

lektorė praktikė, ekonomikos ir viešojo administravimo mokslų magistrė. Nuo 2008 metų veda mokymus ir seminarus apskaitos pagal VSAFAS ir VAS, mokesčių bei finansų valdymo temomis. Mokymų metu temos pristatomos remiantis ne teoriniais, o praktiniais pavyzdžiais, todėl sulaukia palankaus dalyvių įvertinimo. Natalja Kobzevienė yra 3 knygų autorė: „Pajamų apskaita pagal VSAFAS“, „Sąnaudų apskaita pagal VSAFAS“ ir „Darbo užmokesčio apskaita, taikant suminę darbo laiko apskaitą“

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

DOVANA!

Darbo pradžiai būtiną darbo įrankį – internetinės dokumentų duomenų bazės www.eblankai.lt modulio „Blankai“ prenumeratą 6 mėn.

Seminaro informacija

Programa

13:00-16:00 Seminaro trukmė
12:00-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą

Papildoma kursų informacija

Užsiėmimai vyks:

Gegužės 31 d., birželio 2 d., 7 d., 9 d. po 4 ak. val. per dieną. Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 19.45 val.

Spalio 11 d., 13 d., 18 d., 20 d. po 4 ak. val. per dieną. Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 19.45 val.

 

Datos kada vyks mokymai

Užsiėmimai vyks:

2021.02.03, 2021.02.05, 2021.02.10, 2021.02.12, 2021.02.17, 2021.02.19, 2021.02.24, 2021.02.26

2021.05.04, 2021.05.06, 2021.05.11, 2021.05.13, 2021.05.18, 2021.05.20, 2021.05.25, 2021.05.27

2021.09.08, 2021.09.10, 2021.09.15, 2021.09.17, 2021.09.22, 2021.09.24, 2021.09.29, 2021.10.01

2021.11.12, 2021.11.17, 2021.11.19, 2021.11.24, 2021.11.26, 2021.12.01, 2021.12.03, 2021.12.10

This block has no preview;

Apie seminarą

Individuali veikla – tiek pagal verslo liudijimą, tiek įregistravus veiklą pagal pažymą – populiariausios veiklos rūšys tarp smulkiųjų verslininkų. Tačiau dažnai kyla šie klausimai?

Tai tik dalis dažniausiai užduodamų klausimų, o seminaro metu bus aptarta gerokai daugiau ir atsakyta į klausytojų pateiktus. Taip pat bus paaiškinta, kaip efektyviai planuoti mokesčius ir pasirinkti labiausiai tinkantį apskaitos tvarkymo būdą.

Temos

  1. Individuali veikla pagal pažymą ar verslo liudijimas?
  2. Veiklos rūšys – galimybės ir apribojimai.
  3. Plėtra – darbuotojų samdymo iššūkiai ir atsakomybė.
  4. Kokius dokumentus išrašyti ir rinkti?
  5. Gyventojų pajamų mokestis – pasirinkimo galimybės jo optimizavimui.
  6. Valstybinio socialinio draudimo įmokos – kaip rasti balansą tarp įmokų dydžio ir socialinės apsaugos.
  7. Kiti mokesčiai – nekilnojamojo turto, aplinkos taršos, pridėtinės vertės.
  8. Finansinės apskaitos tvarkymas – paprasta, kai žinomi reikalavimai.
  9. Metinis pajamų deklaravimas: individualios veiklos pajamos – tik dalis metinių pajamų. Kaip nesuklysti?
  10. VMI suteikiamos galimybės – i.APS posistemis.
  11. Kaip mano verslą kontroliuoja mokesčių administratorius?

ŽINIOMIS DALINASI

Artūras Kapitanovas

Auditorius, mokesčių konsultantas. Artūras Kapitanovas dirbo Finansų ministerijoje, vėliau – Audito skyriaus viršininku Valstybinėje mokesčių inspekcijoje prie Finansų ministerijos. Šiuo metu lektorius dirba kaip nepriklausomas auditorius ir mokesčių konsultantas. Įmones mokesčių ir apskaitos klausimais audituoja, konsultuoja ir joms atstovauja valstybės institucijose jau daugiau nei 20 metų. Artūro Kapitanovo seminaruose per metus apsilanko daugiau nei 10 000 dalyvių. Kasmet lektorius veda daugiau nei 70 seminarų, kurių net 87 proc. buvo įvertinti 10 balų iš 10.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Seminaro informacija

Programa

13:00-16:00 Seminaro trukmė
12:00-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą
This block has no preview;

APIE SEMINARĄ

2-jų dienų seminaras

Jūsų patogumui organizuojame 2-jų pusdienių seminarą su auditoriumi Artūru Kapitanovu apie Mokesčių ir apskaitos praktines rekomendacijas ir sprendimus, skirtus 2020 m. finansinės atskaitomybės taisymui. Seminaras vyks balandžio 21 – 22 dienomis po 3 ak. val. Ryte atlikite savo darbo užduotis, o po pietų susipažinkite su dažniausiai pasitaikančiomis klaidomis ruošiant finansines ataskaitas. Seminaras vyks nuo 13:00 iki 16:00 val.

Kiekvienais metais finansinių ataskaitų rengimas būna vis kitoks: ne veltui sakoma, kad negalima du kartus įbristi į tą pačią upę. Šį kasmetinį išskirtinos svarbos darbą papildo ir 2021 m. mokesčių naujovės, kurios bus detaliai aptartos seminare, įvertinant jau visų patvirtintų ir įsigaliojusių teisės aktų nuostatas. Parenkite teisingas finansines ataskaitas ir dalyvaukite seminare aiškiai suvokdami naujausius mokesčių pakeitimus, jų taikymą ir deklaracijų pildymo tvarką.

Temos

  1. Naujausi teisės aktai, reglamentuojantys komandiruotes bei jų apskaitą 2020-2021 m.
  2. Padidinto MMA įtaka neapmokestinamų GPM dienpinigių į užsienį dydžiams nuo 2021 m.
  3. Pavyzdžiai dėl darbo užmokesčio ir dienpinigių apmokestinimo Lietuvoje ir užsienyje.
  4. Sąvokos: komandiruotė, stažuotė, darbas kelyje.
  5. Darbuotojo stažuotės apmokėjimas.
  6. Darbo kelyje įforminimas ir apmokėjimas. Papildomos išlaidos dėl darbo kelyje.
  7. Vadovo sprendimas dėl darbuotojo siuntimo. Garantijos darbuotojams.
  8. Įsakymai dėl komandiruotės: siuntimas, keitimas, nutraukimas ir pratęsimas.
  9. Darbo laiko apskaita komandiruotės metu. Darbo grafiko keitimas. Darbas savaitgaliais komandiruotėje. Kai darbuotojas dirba ne visą darbo laiką.
  10. Įmonės vadovo darbo laiko apskaita komandiruotės metu.
  11. Kelionės laiko sąsaja su darbo laiku.
  12. Kelios komandiruotės tuo pačiu laikotarpiu: vieno darbdavio, kelių susijusių darbdavių, kelių nesusijusių darbdavių.
  13. Viena komandiruotė į kelias valstybes.
  14. Vienos dienos komandiruotė.
  15. Kai planuojama komandiruotė daugiau 30 dienų.
  16. Kai darbuotojas komandiruotėje susirgo arba buvo sulaikytas.
  17. Komandiruotės nukėlimas ir bilietų keitimas.
  18. Išvykimas į komandiruotę iš kitos valstybės.
  19. Kai darbuotojas naudoja savo automobilį.
  20. Grįžimas iš komandiruotės.
  21. Dienpinigių apskaita ir mokėjimas. Dienpinigių apmokestinimas.
  22. Kai kitas subjektas komandiruotus darbuotojus išlaiko ir maitina.
  23. Kitos komandiruočių išlaidos:
    • Kelionės išlaidos;
    • Gyvenamojo ploto išlaidos;
    • Išvykimo dokumentų tvarkymo, draudimo išlaidos;
    • Ryšio palaikymo išlaidos;
    • Valiutos keitimo išlaidos;
    • Kitos komandiruočių metu patirtos išlaidos.
  24. Dokumentai, pagrindžiantys komandiruočių išlaidas. Avansinės apyskaitos parengimas. Pirminių dokumentų pateikimas į buhalterinę apskaitą. Valiutų kursų pasikeitimo įtaka buhalterinei apskaitai. Valiutos pirkimas ir pardavimas. Atsiskaitymai mokėjimo kortele.
  25. Komandiruočių išlaidų registravimas buhalterinėje apskaitoje.
  26. Komandiruočių išlaidų apmokėjimo tvarkos parengimas.
  27. Darbo kelyje išlaidų apmokėjimo tvarkos parengimas.

Seminaro programa paruošta pagal naujausius teisės aktų pakeitimus:

 

Dėmesio!

Šiam seminarui įsigyti galite pasinaudoti ES parama pagal priemonę „Kompetencijų vaučeris“.
Norėdami pasinaudoti šia priemone mokymams, prašome apie tai informuoti registruojantis į mokymus el. paštu kompetencijuvauceriai@countline.lt

ŽINIOMIS DALINASI

Natalja Kobzevienė

Natalja Kobzevienė – lektorė praktikė, ekonomikos ir viešojo administravimo mokslų magistrė. Nuo 2008 m. veda mokymus ir seminarus apskaitos ir mokesčių temomis. Mokymų metu temos pristatomos remiantis ne teoriniais, o praktiniais pavyzdžiais, todėl sulaukia palankaus dalyvių įvertinimo. Lektorė rengia įmonių apskaitos politikas ir teikia praktines konsultacijas verslo, apskaitos ir mokesčių klausimais.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

13:00-16:00 Seminaro trukmė
12:00-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą
This block has no preview;

APIE SEMINARĄ

2-jų dienų seminaras

Jūsų patogumui organizuojame 2-jų pusdienių seminarą su auditoriumi Artūru Kapitanovu apie Mokesčių ir apskaitos praktines rekomendacijas ir sprendimus, skirtus 2020 m. finansinės atskaitomybės taisymui. Seminaras vyks balandžio 21 – 22 dienomis po 3 ak. val. Ryte atlikite savo darbo užduotis, o po pietų susipažinkite su dažniausiai pasitaikančiomis klaidomis ruošiant finansines ataskaitas. Seminaras vyks nuo 13:00 iki 16:00 val.

Kiekvienais metais finansinių ataskaitų rengimas būna vis kitoks: ne veltui sakoma, kad negalima du kartus įbristi į tą pačią upę. Šį kasmetinį išskirtinos svarbos darbą papildo ir 2021 m. mokesčių naujovės, kurios bus detaliai aptartos seminare, įvertinant jau visų patvirtintų ir įsigaliojusių teisės aktų nuostatas. Parenkite teisingas finansines ataskaitas ir dalyvaukite seminare aiškiai suvokdami naujausius mokesčių pakeitimus, jų taikymą ir deklaracijų pildymo tvarką.

Temos

  1. Naujausi teisės aktai, reglamentuojantys komandiruotes bei jų apskaitą 2020-2021 m.
  2. Padidinto MMA įtaka neapmokestinamų GPM dienpinigių į užsienį dydžiams nuo 2021 m.
  3. Pavyzdžiai dėl darbo užmokesčio ir dienpinigių apmokestinimo Lietuvoje ir užsienyje.
  4. Sąvokos: komandiruotė, stažuotė, darbas kelyje.
  5. Darbuotojo stažuotės apmokėjimas.
  6. Darbo kelyje įforminimas ir apmokėjimas. Papildomos išlaidos dėl darbo kelyje.
  7. Vadovo sprendimas dėl darbuotojo siuntimo. Garantijos darbuotojams.
  8. Įsakymai dėl komandiruotės: siuntimas, keitimas, nutraukimas ir pratęsimas.
  9. Darbo laiko apskaita komandiruotės metu. Darbo grafiko keitimas. Darbas savaitgaliais komandiruotėje. Kai darbuotojas dirba ne visą darbo laiką.
  10. Įmonės vadovo darbo laiko apskaita komandiruotės metu.
  11. Kelionės laiko sąsaja su darbo laiku.
  12. Kelios komandiruotės tuo pačiu laikotarpiu: vieno darbdavio, kelių susijusių darbdavių, kelių nesusijusių darbdavių.
  13. Viena komandiruotė į kelias valstybes.
  14. Vienos dienos komandiruotė.
  15. Kai planuojama komandiruotė daugiau 30 dienų.
  16. Kai darbuotojas komandiruotėje susirgo arba buvo sulaikytas.
  17. Komandiruotės nukėlimas ir bilietų keitimas.
  18. Išvykimas į komandiruotę iš kitos valstybės.
  19. Kai darbuotojas naudoja savo automobilį.
  20. Grįžimas iš komandiruotės.
  21. Dienpinigių apskaita ir mokėjimas. Dienpinigių apmokestinimas.
  22. Kai kitas subjektas komandiruotus darbuotojus išlaiko ir maitina.
  23. Kitos komandiruočių išlaidos:
    • Kelionės išlaidos;
    • Gyvenamojo ploto išlaidos;
    • Išvykimo dokumentų tvarkymo, draudimo išlaidos;
    • Ryšio palaikymo išlaidos;
    • Valiutos keitimo išlaidos;
    • Kitos komandiruočių metu patirtos išlaidos.
  24. Dokumentai, pagrindžiantys komandiruočių išlaidas. Avansinės apyskaitos parengimas. Pirminių dokumentų pateikimas į buhalterinę apskaitą. Valiutų kursų pasikeitimo įtaka buhalterinei apskaitai. Valiutos pirkimas ir pardavimas. Atsiskaitymai mokėjimo kortele.
  25. Komandiruočių išlaidų registravimas buhalterinėje apskaitoje.
  26. Komandiruočių išlaidų apmokėjimo tvarkos parengimas.
  27. Darbo kelyje išlaidų apmokėjimo tvarkos parengimas.

Seminaro programa paruošta pagal naujausius teisės aktų pakeitimus:

 

Dėmesio!

Šiam seminarui įsigyti galite pasinaudoti ES parama pagal priemonę „Kompetencijų vaučeris“.
Norėdami pasinaudoti šia priemone mokymams, prašome apie tai informuoti registruojantis į mokymus el. paštu kompetencijuvauceriai@countline.lt

ŽINIOMIS DALINASI

Natalja Kobzevienė

Natalja Kobzevienė – lektorė praktikė, ekonomikos ir viešojo administravimo mokslų magistrė. Nuo 2008 m. veda mokymus ir seminarus apskaitos ir mokesčių temomis. Mokymų metu temos pristatomos remiantis ne teoriniais, o praktiniais pavyzdžiais, todėl sulaukia palankaus dalyvių įvertinimo. Lektorė rengia įmonių apskaitos politikas ir teikia praktines konsultacijas verslo, apskaitos ir mokesčių klausimais.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

13:00-16:00 Seminaro trukmė
12:00-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą
This block has no preview;

APIE SEMINARĄ

2-jų dienų seminaras

Jūsų patogumui organizuojame 2-jų pusdienių seminarą su auditoriumi Artūru Kapitanovu apie Mokesčių ir apskaitos praktines rekomendacijas ir sprendimus, skirtus 2020 m. finansinės atskaitomybės taisymui. Seminaras vyks balandžio 21 – 22 dienomis po 3 ak. val. Ryte atlikite savo darbo užduotis, o po pietų susipažinkite su dažniausiai pasitaikančiomis klaidomis ruošiant finansines ataskaitas. Seminaras vyks nuo 13:00 iki 16:00 val.

Kiekvienais metais finansinių ataskaitų rengimas būna vis kitoks: ne veltui sakoma, kad negalima du kartus įbristi į tą pačią upę. Šį kasmetinį išskirtinos svarbos darbą papildo ir 2021 m. mokesčių naujovės, kurios bus detaliai aptartos seminare, įvertinant jau visų patvirtintų ir įsigaliojusių teisės aktų nuostatas. Parenkite teisingas finansines ataskaitas ir dalyvaukite seminare aiškiai suvokdami naujausius mokesčių pakeitimus, jų taikymą ir deklaracijų pildymo tvarką.

Temos

  1. Naujausi teisės aktai, reglamentuojantys komandiruotes bei jų apskaitą 2020-2021 m.
  2. Padidinto MMA įtaka neapmokestinamų GPM dienpinigių į užsienį dydžiams nuo 2021 m.
  3. Pavyzdžiai dėl darbo užmokesčio ir dienpinigių apmokestinimo Lietuvoje ir užsienyje.
  4. Sąvokos: komandiruotė, stažuotė, darbas kelyje.
  5. Darbuotojo stažuotės apmokėjimas.
  6. Darbo kelyje įforminimas ir apmokėjimas. Papildomos išlaidos dėl darbo kelyje.
  7. Vadovo sprendimas dėl darbuotojo siuntimo. Garantijos darbuotojams.
  8. Įsakymai dėl komandiruotės: siuntimas, keitimas, nutraukimas ir pratęsimas.
  9. Darbo laiko apskaita komandiruotės metu. Darbo grafiko keitimas. Darbas savaitgaliais komandiruotėje. Kai darbuotojas dirba ne visą darbo laiką.
  10. Įmonės vadovo darbo laiko apskaita komandiruotės metu.
  11. Kelionės laiko sąsaja su darbo laiku.
  12. Kelios komandiruotės tuo pačiu laikotarpiu: vieno darbdavio, kelių susijusių darbdavių, kelių nesusijusių darbdavių.
  13. Viena komandiruotė į kelias valstybes.
  14. Vienos dienos komandiruotė.
  15. Kai planuojama komandiruotė daugiau 30 dienų.
  16. Kai darbuotojas komandiruotėje susirgo arba buvo sulaikytas.
  17. Komandiruotės nukėlimas ir bilietų keitimas.
  18. Išvykimas į komandiruotę iš kitos valstybės.
  19. Kai darbuotojas naudoja savo automobilį.
  20. Grįžimas iš komandiruotės.
  21. Dienpinigių apskaita ir mokėjimas. Dienpinigių apmokestinimas.
  22. Kai kitas subjektas komandiruotus darbuotojus išlaiko ir maitina.
  23. Kitos komandiruočių išlaidos:
    • Kelionės išlaidos;
    • Gyvenamojo ploto išlaidos;
    • Išvykimo dokumentų tvarkymo, draudimo išlaidos;
    • Ryšio palaikymo išlaidos;
    • Valiutos keitimo išlaidos;
    • Kitos komandiruočių metu patirtos išlaidos.
  24. Dokumentai, pagrindžiantys komandiruočių išlaidas. Avansinės apyskaitos parengimas. Pirminių dokumentų pateikimas į buhalterinę apskaitą. Valiutų kursų pasikeitimo įtaka buhalterinei apskaitai. Valiutos pirkimas ir pardavimas. Atsiskaitymai mokėjimo kortele.
  25. Komandiruočių išlaidų registravimas buhalterinėje apskaitoje.
  26. Komandiruočių išlaidų apmokėjimo tvarkos parengimas.
  27. Darbo kelyje išlaidų apmokėjimo tvarkos parengimas.

Seminaro programa paruošta pagal naujausius teisės aktų pakeitimus:

 

Dėmesio!

Šiam seminarui įsigyti galite pasinaudoti ES parama pagal priemonę „Kompetencijų vaučeris“.
Norėdami pasinaudoti šia priemone mokymams, prašome apie tai informuoti registruojantis į mokymus el. paštu kompetencijuvauceriai@countline.lt

ŽINIOMIS DALINASI

Natalja Kobzevienė

Natalja Kobzevienė – lektorė praktikė, ekonomikos ir viešojo administravimo mokslų magistrė. Nuo 2008 m. veda mokymus ir seminarus apskaitos ir mokesčių temomis. Mokymų metu temos pristatomos remiantis ne teoriniais, o praktiniais pavyzdžiais, todėl sulaukia palankaus dalyvių įvertinimo. Lektorė rengia įmonių apskaitos politikas ir teikia praktines konsultacijas verslo, apskaitos ir mokesčių klausimais.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

13:00-16:00 Seminaro trukmė
12:00-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą