Teisinių paslaugų marketingas. Klientų elgsena pasirenkant advokatą ir advokato vertę kuriantys veiksniai.

Knygos anotacija

bagdanskis

Ši knyga apie tai, kaip veikti teisinių paslaugų teikėjui rinkoje. Visada stengiausi praktines žinias ir įgūdžius derinti su teorinėmis žiniomis, nes jų sinergija, manau, padeda tapti profesionalesniam. Taigi panaudodamas per praktinį advokato darbą įgytas žinias bei ISM universitete įgytas teorines vadybos srities žinias parašiau šią knygą. Tikiuosi, kad sudominsiu teisininkus bei kitus profesinių paslaugų srities atstovus, kurie perskaitę „Teisinių paslaugų marketingą“ bent maža dalimi pasijus profesionalesni savo srityje… Tomas Bagdanskis

„Iškilus teisiniam ginčui advokato pasirinkimas neabejotinai yra vienas iš svarbiausių sprendimų, siekiant tinkamai ginti savo interesus. Ši Tomo Bagdanskio knyga manau sudomins tuos, kuriems aktualūs teisininko pasirinkimo klausimai, taip pat pačius teisininkus, siekiančius profesionaliai atstovauti klientams.“

dr. Leonas Virginijus Papirtis, Lietuvos Advokatų Tarybos pirmininkas

„Ši knyga naudinga kompanijoms, kurios iškilus teisinėms problemoms, ieškosi advokatų. Tomo Bagdanskio pateiktas teisinių paslaugų teikėjo pasirinkimo modelis tikrai veikia praktikoje

Asta Rekštienė, UAB „RIMI Lietuva“ teisininkė

Leidėjas Autorius
UAB „Rito Projects“ / Tomas Bagdanskis
Išleidimo metai
2010 m.
Puslapių skaičius
120 psl.
Svoris
313 g
Kaina be PVM
15.68 Eur

Norėdami įsigyti leidinį „Teisinių paslaugų marketingas. Klientų elgsena pasirenkant advokatą ir advokato vertę kuriantys veiksniai." prašome užpildyti pateiktą formą žemiau

Suma be PVM:
0 Eur
Pristatymas be PVM:
0 Eur
PVM (21%):
0 Eur
PVM (9%):
0 Eur
Viso:
0 Eur
Informacija apie pirkėją
Fizinio asmens registracija
Tiesioginė nuoroda: http://www.countline.lt/releases/teisiniu-paslaugu-marketingas-klientu-elgsena-pasirenkant-advokata-ir-advokato-verte-kuriantys-veiksniai/