Postmodernios kūrybinės strategijos versle

Knygos anotacija

Praktikumas, kuris padės išlikti versle

Evoliucijos teorijos autorius Čarlzas Darvinas kadaise sakė: „Išgyvena ne stipriausi ir ne protingiausi. Išgyvena tie, kurie sugeba geriausiai prisitaikyti“. Šiandieninis verslas tapo panašus į milžinišką plėšrių gyvūnų draustinį, kuriame kiekvieno gyvūno tikslas – išlikti ir nuolat stiprėti. Todėl įmonė, siekdama sėkmingai gyvuoti, turi nuolat kūrybiškai mąstyti, priimti sprendimus, padedančius išlikti vykstant dinamiškai kovai XXI amžiaus verslo džiunglėse. Vienas iš būdų išlikti tokiomis sąlygomis yra postmodernios kūrybinio mąstymo strategijos. Kokios jos ir kaip jas pritaikyti savo versle, sužinosite dr. Tomo Lagūnavičiaus praktikume.

postmodernios

Leidinio aprašymas. Postmodernios kūrybinės strategijos – tai metodai, padedantys nuolat sistemiškai tobulinti įmonės veiklą visuose jos lygmenyse: strateginiame, taktiniame ir operatyvios veiklos. Tai – mąstymo būdai, padedantys ieškoti sprendimų, kaip nuosekliai judėti į priekį įvairiose srityse, pradedant produktų ar paslaugų pardavimų plėtra, konkurencingumo didinimu, baigiant tinkamos organizacinės kultūros kūrimu bei efektyviu jos vidaus procesų valdymu.

Šis leidinys pavadintas praktikumu, nes jame pateikta informacija paremta praktiniais pavyzdžiais bei užduotimis, kurias atlikdami išmoksite taikyti postmodernaus kūrybinio mąstymo strategijas savo įmonėje ir siekti geresnių veiklos rezultatų visuose lygmenyse pradedant pardavimais ir baigiant vidaus vadyba. Elektroniniame leidinio papildyme (CD pateikiamas kartu su leidiniu) rasite formas praktinėms užduotims atlikti. Autorius geba pasiekti pusiausvyrą tarp praktinės ir teorinės informacijos.

„Postmodernių kūrybinių strategijų tikslas – dar neįvykus išoriniams pokyčiams numatyti, kaip juos įveikti, arba sudaryti sąlygas, kad jie neįvyktų apskritai. Svarbiausia – ne ignoruoti ateities įvykius, o patiems juos kurti. Šias strategijas taiko sėkmingai dirbančios pasaulinės kompanijos, pavyzdžiui: Microsoft, Apple, Toyota ir kt.“, – teigia praktikumo autorius, patyręs verslo konsultantas Tomas Lagūnavičius.

Turinys

  • Suderintų organizacijos vadybos rodiklių sistema
  • Strateginės iniciatyvos formavimas
  • Kaip pasiekti, kad klientai pirktų Jūsų prekę?
  • Kainodaros nustatymo metodai
  • Rėmimo kūrybinio mąstymo strategijos
  • Realizavimo kanalai ir ištekliai
  • Aktyvių akcijų organizacijoje metodika
  • Postmodernaus kūrybinio mąstymo strategijų įgyvendinimas operatyviame įmonės valdyme
  • Priemonės, padedančios geriau įgyvendinti postmodernaus kūrybinio mąstymo strategijas operatyviame įmonės valdyme

Apie autorių.Praktikumą „Postmodernios kūrybinės strategijos versle“ parengė socialinių mokslų daktaras Tomas Lagūnavičius. Tai patyręs konsultantas, knygų „Kaip įvesti tvarką įmonėje ir asmeniniame gyvenime, netampant diktatoriumi?“, „Ekonominis, socialinis, psichologinis konsultavimas“ ir „Ekonominė-socialinė psichoterapija – radikalioji psichoterapija“ autorius. Dr. T. Lagūnavičius profesionaliai konsultuoja įvairias organizacijas – gamybos, prekybos įmones, valstybines institucijas. Jis veda seminarus pardavimo, derybų, laiko valdymo, personalo atrankos, komandos formavimo ir kitomis temomis.

Leidėjas Autorius
UAB „Mokesčių srautas“ / Tomas Lagūnavičius
Išleidimo metai
2008 m.
Puslapių skaičius
252 psl.
Svoris
1066 g
Kaina be PVM
39.86 Eur

Norėdami įsigyti leidinį „Postmodernios kūrybinės strategijos versle" prašome užpildyti pateiktą formą žemiau

Suma be PVM:
0 Eur
Pristatymas be PVM:
0 Eur
PVM (21%):
0 Eur
PVM (9%):
0 Eur
Viso:
0 Eur
Informacija apie pirkėją
Fizinio asmens registracija
Tiesioginė nuoroda: http://www.countline.lt/releases/postmodernios-kurybines-strategijos-versle/