Verslo augimui: rinkodaros ir pardavimų valdymas. Kaip didinti pardavimus?

Mokymų trukmė
14 ak. val.
Organizacijos tipas
Privatus
Lektorius (-iai)
Aprašymas

Abramenko_3
- KONSULTACINIS SEMINARAS -

Simonas Stūrys – rinkodaros vadovas, sukaupęs beveik 20 metų patirtį verslo vystymo bei rinkodaros srityse. Pastaruosius 11 metų dirbo rinkodaros direktoriumi Baltijos šalims pirmaujančioje IT paslaugų įmonėje – Atea. Darbas aukščiausio lygio vadovų komandose leido gerai įsisavinti strateginio valdymo ypatumus, suprasti verslo aplinkos visumą ir išnaudoti galimybes verslui augti. Šiandien Simonas konsultuoja siekiančias augti įmones – padeda joms sukurti ir įgyvendinti efektyvias rinkodaros strategijas.

Oleg Abramenko – konsultantas, vadovas, turintis 16 metų verslo plėtros patirtį, 5 metų vadovavimo patirtį, kurią įgijo dirbdamas stambioje bendrovėje (800+ darbuotojų). 6 metus veda pardavimų, derybų mokymus Lietuvoje ir Rusijoje. Dirbo logistikoje (jūriniai ir oro pervežimai), su prekybos centrais ir jų nuomininkais (parduotuvių tinklai, vaistinės, bankai), aviacijoje (vadovavimas pardavimams globaliose rinkose: Rusijoje, NVS šalyse, Europoje, Azijos regione). Globalioje korporacijoje įgyta vadovavimo patirtis leidžia Olegui gerai suprasti klientų poreikius „iš vidaus“, kitaip sakant „iš kitos barikadų pusės“. Olegas yra tokių konferencijų kaip „Pardavimų formulė“ (1700+ dalyvių) ir „Pardavimo profesionalų diena“ (500+ dalyvių) pranešėjas.

Pirma diena:

Seminarą veda du lektoriai praktikai – rinkodaros vadovas Simonas Stūrys ir pardavimo vadovas Oleg Abramenko.

Mokymų metu dalyviai sužinos:

– Kaip įgalinti dirbti rinkodaros ir pardavimo komandas vienam bendram tikslui?
– Kas yra svarbu skirtingoms tikslinėms auditorijoms ir kaip su jomis kurti vertingus santykius?
– Kaip sėkmingai įgyvendinti ryšių su klientais valdymo (CRM) procesus?
– Kaip įvertinti svarbiausius verslo augimui rodiklius (KPI)?
– Rinkodara ir pardavimai – draugai ar priešai ir ką sako teorija ir ką rodo praktika?

 Temos:

• Rinkodara. Nuo misijos iki kliento šypsenos.
- Rinkodaros sąvoka ir vaidmuo organizacijoje. Kur rinkodaros funkcijos ribos?
- Ar tikslinė grupė – tik klientai? Įmonė kaip individas, kaip šeima, kaip visuomenės dalis;
- Strategija ir vertės pasiūlymas. Ką kuriame ir siūlome klientams?
- Turinys ir poveikis tikslinėms grupėms. Kaip įtraukiame klientą?
- Komunikacijos planas. Kur, kada ir kiek investuoti?
- Rezultatai. Ryšys su pardavimais.
Praktinė užduotis dalyviams.
• Pardavimai. Pardavimų valdymas:
- Kaip atrodė pardavimai prieš 10 metų ir kaip atrodo dabar?
- Kas pasikeitė pardavimo procese?
- Ar spėja keistis kartu su pardavimo procesu patys pardavėjai?
- Pardavimo vadovo vaidmuo pardavimo procese;
- Ką iš tikrųjų parduoda pardavėjai?
- Rinkodaros skyrius – pagalba pardavimams ar kaštų centras?
• Praktinė užduotis dalyviams.
CRM. Draugas ar priešas?
- Klientai pirmiausia. Kad CRM (angl. Customer Relations Management) netaptų SPAM (angl. Sales People Asskick Management);
- Rinkodaros ir pardavimų bendradabiavimas CRM aplinkoje.
- Kodėl aš esu CRMo fanas? Ir kodėl aš jo nekenčiu?
- Kokią informaciją verta dėti į CRMą ir kokia informacija nebūtina?
- Praktiniai patarimai CRM vystymui, kad sistema padėtų parduoti ir neapkrautų pardavėjų.
• Praktinė užduotis dalyviams.
• Rezultatai svarbiausia – veiklos rodiklių sistema (KPI):
- KPI – būdas kontroliuoti žmones ar matuoti rezultatą?
- Kokie KPI įmonei naudingi ir kokie neduoda naudos?
- Vertindami paspaudimus nepamirškime, kad svarbiausia pelnas;
- Stabilumas ar naujų galimybių paieškos? Kad KPI rodikliai neapribotų kūrybiškumo.
- CRM ir KPI. Klientai pirmiausia.
• Praktinė užduotis dalyviams.
• Mokymo užbaigimas. Apibendrinimas.

Antra diena:

Mokymų metu lektorius praktikas, pardavimo vadovas Oleg Abramenko pasidalins savo sukaupta patirtimi su dalyviais. Beje, sėkmingą pardavėjo karjerą Olegas pradėjo būtent Klaipėdos įmonėje UAB „Gelna“, kuri užsiima krovinių gabenimu jūriniais konteineriais po visą pasaulį. Lektorius praktikas netiki jokiomis auksinėmis pardavimo formulėmis arba frazėmis, tačiau aiškiai gali nurodyti pagrindinius sėkmingą pardavimą lemiančius veiksnius.

Mokymų metu dalyviai sužinos:

- Kokie veiksniai lemia sėkmingą pardavimą?
– Kuo skiriasi pardavimai stambiems klientams nuo pardavimų mažesniems?
– Kaip siūlomą vertę supranta pardavėjas ir kaip ją supranta pirkėjas?

Be to, mokymų metu vyks diskusijos, bus pateikiami praktiniai pavyzdžiai, vyks probleminių pardavimo situacijų aptarimas.

Temos:

Sėkmingą pardavimą lemiantys veiksniai. 3 pagrindiniai sėkmingo pardavimo veiksniai. Kuo skiriasi pardavimai stambiems klientams nuo pardavimų mažesniems. SPŽ – kas jie.
Pirkėjų tipai. Pirkėjų tipai ir jų įtaka pardavimui.
Interesų derinimas. Įmonės interesai: ką turime žinoti atlikdami stambius pardavimus.
Vertės pasiūlymas. Kokią vertę siūlome klientui:

  • Kaip siūlomą vertę supranta pardavėjas ir kaip ją supranta pirkėjas;
  • Kaip išmokti kurti vertę klientui;
  • 4 pagrindiniai vertės tipai.

Papildoma informacija:

Specialus pasiūlymas! Dalyvaujant daugiau negu vienam atstovui iš tos pačios įmonės, antram ir kitiems dalyviams taikoma 10 proc. nuolaida.

Taip pat galima rinktis papildomas individualias konsultacijas su pardavimo vadovu Olegu Abramenko ir rinkodaros vadovu Simonu Stūriu (dėl detalesnės informacijos ir kitų datų susisiekite tel. +370 5 205 1562).

Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.

Seminaro trukmė:

1 diena – 9.00–16.30 val. Registracija 8.30–9.00 val. Pertraukos: 11.00–11.15 val., 15.15-15.30 val. (kava, arbata, saldumynai), 13.00–14.00 val. (pietūs).

2 diena – 10.00–15.45 val. Registracija 9.30–10.00 val. Pertraukos: 11.30–11.45 val. (kava, arbata, saldumynai),13.15–14.15 val. (pietūs).

Mokymų forma
Seminarai
Mokymų data ir vieta
Data: Nuo 2019-05-17 iki 2019-05-18 Miestas: Palanga Vieta: Viešbutis „Amberton Green Apartments“, Į kalendorių 2019-05-17 2019-05-18 Europe/VilniusCountline Seminarai: Verslo augimui: rinkodaros ir pardavimų valdymas. Kaip didinti pardavimus?UAB „Mokesčių srautas“ laukia Jūsų seminare: Verslo augimui: rinkodaros ir pardavimų valdymas. Kaip didinti pardavimus? Seminaro data: 2019-05-17 Seminaro vieta: Viešbutis „Amberton Green Apartments“, Palanga , Kursų laikas: - val. Iki susitikimo! UAB „Mokesčių srautas“ info@countline.lt Tel. 8 5 263 9922 Viešbutis „Amberton Green Apartments“, Palanga , UAB „Mokesčių srautas“info@countline.lt

Registracija į renginį „Verslo augimui: rinkodaros ir pardavimų valdymas. Kaip didinti pardavimus?"

Renginio vieta

Dalyvių kiekis
su pietumis 450.00 Eur + PVM
DĖMESIO! Toliau nurodyta informacija bus naudojama išrašant sąskaitą faktūrą, todėl prašome patikrinti:
  • ar tikslus įmonės adresas (kuriuo ji užregistruota, arba tas adresas kurį Jūs norėsite matyti sąskaitoje faktūroje).
Fizinio asmens registracija
Informacija apie dalyvius Vardai ir pavardės reikalingi pažymėjimams
 
Pridėti dalyvį

Sutinku gauti informaciją apie UAB „Mokesčių srautas“ organizuojamus renginius ir darbo palengvinimo priemones elektroniniu paštu.
Sutinku gauti informaciją apie UAB „Mokesčių srautas“ organizuojamus renginius ir darbo palengvinimo priemones SMS žinute.



* Visi laukai pažymėti žvaigždute yra privalomi.
Tiesioginė nuoroda: http://www.countline.lt/events/verslo-augimui-rinkodaros-ir-pardavimu-valdymas-kaip-didinti-pardavimus/